کاربرد پایتون در هک و تست نفوذ

آیا کاربرد پایتون در هک را میدانید؟

پایتون کاربردی درحوزه  هک دارد؟

پایتون باوجود  همه مزیت هایی که دارد ، گاهی اوقات میتواند  ترسناک هم باشد. زبانی قدرتمند است  جوری که وقتی صحبت از هک و نفود در سیستم ها میشود،تو ذهن هکرها پایتون نام پایتون جرقه میزند . پایتون حرف های زیادی در حوزه امنیت برای گفتن دارد. هکرها معلومات  زیادی در علوم رایانه دارند .

معمولا  با همه قسمت ها و جزعیات  کامپیوتر و شبکه  آشنا هستند.هکرها  به کمک برنامه نویسی می‌توانند ابزارهای موردنیاز خودشان را بنویسند و قطعا  چه زبانی بهتر از پایتون می‌تواند کلید جادویی درهای ممنوعه بسته باشد؟

کاربرد پایتون در هک و تست نفوذ  به علت بازدهی بالایی است که این زبان قدرتمند  اسکریپتی در ایجاد و تولید  برنامه های کوچک دارد . هکرهای حرفه‌ای علاقه و تسلط بسیار خوبی بر پایتون دارند. از انجایی که پایتون برای هر کدام از حوزه های برنامه نویسی کتابخانه ای قدرتمند دارد. اصلا علت محبوبیت و معروفیت زبان برنامه نویسی پایتون  وجود همین کتابخانه هاست. اهمیت بسیار زیاد این کتابخانه ها است که در رده دوم محبوبت ترین زبان برنامه نویسی در سال 2020 شناخته شده است.

نقش و کاربرد  پایتون در حوزه هک و تست نفوذ و شبکه با وجود کتابخانه های مختلفی مثل NetworkX ،NAPALM و Pulsar پر رنگ است . کافیه که به وبسایت  گیت هاب مراجعه کنید ،  تعداد زیادی ابزار تست نفوذ و هک را مشاهده کنید که علاقه مندان هک و تست نفوذ   با زبان پایتون  نوشته اند.

برای شروع و یادگیری مباحث تست نفوذ برای ایجاد امنیت به صورت تخصصی زبان برنامه نویسی می تواند بسیار کاربردی و مهم باشد . حتما برای انتخاب یک زبان باید به حوزه مورد علاقه خود توجه کنید

فرصت های شغلی برای یک هکر البته از نوع با اخلاق?
نظرت در مورد هکر ها چیه؟

میدونستی هکر ها برنامه نویس های خلاق، مبتکر و بسیار باهوش هستند
شغل هایی که به عنوان یک هکر میتونی داشته باشی :
تحلیلگر امنیت اطلاعات
تحلیلگر امنیت سایبری
مهندس امنیت
تستر نفوذ
تحلیلگر امنیت
مدیر امنیت اطلاعات
مهندس امنیت سایبری

منبع: https://pentestcore.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه