فریلنسری چیست و چه مزایایی دارد ؟

در این مقاله می خواهیم شما را با فریلنسری و مزایای آن و همچنین مشاغل فریلنسری همچون طراحی سایت و برنامه نویسی بیشتر آشنا کنم.
فریلنسری به شغل هایی گفته می شود که فرد در آن به شکل آزاد و فردی به صورت پروژه ای کار می کند. خود وی میتواند مدت زمان کار لازم برای کار را مشخص می کند. معمولاً افرادی به کارهای فریلنسری روی می آورند که تمایلی به کار کردن در یک شرکت به شکل ثابت و هر روزه با ساعات کاری مشخص ندارند.
بسیاری از مشاغل فریلنسری به شکل دورکاری انجام می شود و با توسعه تکنولوژی به انواع این مشاغل افزوده می شود. یکی از مشاغل پردرآمد در زمینه فریلنسری طراحی سایت های مختلف است که در ادامه بیشتر درباره آن توضیح خواهیم داد پس همراه ما باشید.

مزایای فریلنسری

اگر بخواهیم مزایای فریلنسری را بشماریم این مزایا عبارتند از:

کار کردن به روش دلخواه خود بدون این که نیازی به پاسخگویی و جواب پس دادن به صاحب کار و رئیس باشد.

در انتخاب مکان کار آزاد هستید و حتی در منزل خود می توانید کارتان را انجام دهید.

هر زمان بخواهید می توانید به خودتان تعطیلی دهید و برای مدتی کار نکنید.

خودتان تصمیم می گیرید که چگونه و از چه روشی پروژه در دست کار را انجام دهید و کسی نیست که برایتان خط مشی معین کند. البته مشتری های شما درخواست هایی دارند که باید به آن توجه کنید و بنا بر همان چیزهایی که از شما انتظار می رود خلاقیت لازم را به خرج دهید.

یک فریلنسر می تواند مشتری ها را به دلخواه خود انتخاب کند و بین متقاضیان مختلف با کسانی که راحت تر است کار کند.

فریلنسرها باید از خلاقیت بالایی برخوردار باشند، مشاغل فریلنسری دست شما را تا حد زیادی باز می گذارد تا هر چقدر که می توانید خلاق باشید.

مشاغل فریلنسری می تواند بسیار پردرآمد باشد. به ویژه اگر به حد کافی برای آن زمان بگذارید می توانید بیش از مشاغل ثابت در آن درآمد داشته باشید. البته مهم است که چه نوع شغل فریلنسری را انتخاب می کنید. طراحی سایت یکی از مشاغل پردرآمد و جذاب است که برای درآمدزایی در آن باید به یک سری نکات توجه نمایید.

معایب فریلنسری

اولین نکته مهم این است که درآمد مشخصی ندارید. همه چیز بستگی به تلاش خودتان و وضعیت بازار دارد.
فریلنسری ممکن است یک کار تمام وقت باشد و شما مجبور باشید برای داشتن درآمد زیاد ساعات طولانی را به کار اختصاص بدهید.
محل کار و محیط خصوصی شما تفکیک شده نیست . این ممکن است بی نظمی هایی را در زندگی شما به وجود بیاورد که البته به مدیریت خودتان بستگی دارد.

معرفی برخی از مشاغل فریلنسری

حالا نوبت به این رسیده برخی از مشاغل فریلنسری مهم و درآمدزا را به شما معرفی کنیم. بیشتر این شغل ها در محیط وب و یا در ارتباط با آن شکل گرفته است و ناگفته پیدا است که گسترش اینترنت و کاربران فضاهای مجازی تا چه حد به توسعه این شغل ها کمک کرده است. امروزه طراحی سایت یکی از روش های مهم پیشرفت در هر کاری تلقی می شود.

فریلنسری

آموزش آنلاین

از روش های کسب درآمد از راه دور و به شکل آزاد آموزش آنلاین است. درست کردن محتواهای آموزشی یا برگزاری انواع کلاس های آموزشی امروزه به یکی از بهترین روش های درآمدزایی در فضای مجازی تبدیل شده است. برای این کار هم لازم است شما صفحه شخصی و یا سایت خودتان را داشته باشید. بنابراین طراحی سایت جهت آپلود ویدئوهای آموزشی و دیده شدن در محیط اینترنت بسیار حائز اهمیت است.

شما برای فروش هر محصول و ارائه خدمات نیازمند یک سایت معتبر هستید که به عنوان یک فروشگاه آنلاین هر آنچه که شما تولید یا عرضه می کنید در آن ارائه شود. این روزها تمام مشاغل شخصی یا شرکتی دارای سایت هستند و طراحی سایت قدم اول برای گسترش دادن شغل و ترقی کردن در هر کاری محسوب می شود.

یادگیری طراحی سایت یکی از مهارت های بسیار خلاقانه و مهم است. اگر در آن حرفه ای شوید می توانید روزانه درآمد دلاری زیادی داشته باشید و به این ترتیب حسابی نانتان در روغن خواهد بود.

برای این که یک طراح سایت موفق باشید باید مهارت خود را در زمینه های مختلف بالا ببرید از جمله این مهارت های مهم برنامه نویسی است. برنامه نویسی خود به تنهایی از آن مهارت هایی است که می تواند بسیار برای شما پولساز باشد.

برای اینکه تبدیل به یک برنامه نویس بشوید و بتوانید اقدام به طراحی سایت کنید باید زبان های برنامه نویسی را بشناسید. یکی از این زبان های آسان و قابل توسعه برنامه نویسی پایتون است. شما با آموختن برنامه نویسی پایتون قادر خواهید بود انواع داده های تحلیلی را محاسبه کنید، طراحی سایت انجام بدهید و حتی اپلیکیشن های سایتی یا موبایلی را طراحی کنید.

آشنایی بیشتر با برنامه نویس پایتون

برنامه نویسی پایتون python یک زبان برنامه نویسی ساده و همه منظوره است. یادگیری آن برای مبتدیان برنامه نویسی هم بسیار راحت تر از سایر زبان های برنامه نویسی می باشد. این زبان به توسعه یک برنامه خاص اختصاص ندارد و از آن هم برای طراحی سایت هم تحلیل داده ها یا حتی ساخت بازی های کامپیوتری می توان بهره برد.

سادگی زبان پایتون سبب شده که موانع زبانی کاهش پیدا کند و امکان همکاری های تیمی بین برنامه نویسان با این زبان فراهم باشد. هیولاهای دنیای فناوری و ارتباطات مثل گوگل، یوتیوب، فیس بوک و دروپ باکس و… به این زبان علاقه دارند و متخصصان برنامه نویسی با این زبان را جذب می کنند.

طراحی سایت با برنامه نویس پایتون بسیار حرفه ای است و از دقت کافی هم برخوردار است. موتور جستجوگر گوگل به راحتی سایت هایی که با این روش کدنویسی شده اند پیدا می کند. این زبان برنامه نویسی به طور چشمگیری خواناست و این امر نکته مثبتی برای طراحی سایت محسوب می شود.

امنیت سایتی که با برنامه نویس پایتون طراحی شده بالاست زیرا این روش مانع از اشتباهات رایج امنیتی می شود.

یکی دیگر از مزیت های پایتون داشتن فریم ورک جنگو در زمینه وب سایت است که وب سایت های پرکاربر و جهانی ای مثل یوتیوب، اینستاگرام و دراپ باکس هم از همین فریم استفاده می کنند.

سخن پایانی

طراحی وبسایت در تمام مشاغل فریلنسری یا غیر آن اهمیت ویژه دارد و خودش به عنوان یک روش درآمدزایی مهم تلقی می شود. یک طراح وب باید مهارت هایی همچون برنامه نویسی را بداند. در مطلب حاضر ضمن سخن گفتن از مزایای فریلنسری و اهمیت طراحی وب یک برنامه نویس نوین و بسیار آسان یعنی پایتون را نیز به شما معرفی کردم که امیدوارم مفید واقع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه