آیا با برنامه نویسی میشه درآمد دلاری داشت ؟

آیا با برنامه نویسی میشه درآمد دلاری داشت ؟

آیا با برنامه نویسی میشه درآمد دلاری داشت ؟ برای کسب درآمد دلاری برنامه نویسی باید از کجا شروع کنیم؟ داشتن درآمد دلاری به شرطی که مهارت تخصصی و مهارت های نرم رو داشته باشید قطعا کار ساده ای است . در این مقاله به بررسی روش های کسب درآمد دلاری از برنامه نویسی می پردازیم .

ایجاد و فروش دوره‌های آنلاین

امروزه متقاضیان زیادی برای یادگیری صنعت کامپیوتر و برنامه نویسی وجود دارند و با گذشت زمان تقاضا برای یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی نیز افزایش خواهد یافت. علاوه بر این با شرایط به وجود آمده بخاطر بیماری کرونا اکثرا به دنبال کسب دانش به صورت آنلاین هستند. سایت های زیادی ، مثل Udemy یا  Coursera وجود دارند که می‌توانید از آنها برای فروش دوره‌های خودتون استفاده کنید و بدین وسیله کسب درآمد دلاری از برنامه نویسی داشته باشید.

آیا با برنامه نویسی میشه درآمد دلاری داشت ؟
توسعه برنامه ها

با توجه به نیاز کاربران برنامه ای توسعه بدید و بسازید . با فروش آن در App Store یا Play Store می توانید به راحتی کسب درآمد کنید.

فریلنسری یکی از راه های عالی برای کسب درآمد دلاری می باشد . شما می توانید با فعالیت در سایت های فریلنسری خارجی ، پروژه بگیرید و با انجام دادن آن کسب درآمد دلاری داشته باشید . گاها این درآمد دلاری میتونه مبالغ چشم گیری هم باشه .

شرکت در مسابقات کد نویسی

یک ایئه ی جالب برای کسب درآمد دلاری شرکت در مسابقات کد زنی است . بزرگترین مسابقه و محبوب‌ترین مسابقه Topcoder است که بیش از ۱ میلیون عضو دارد. مسابقات کدنویسی ترکیبی همزمان از یادگیری و تفریح هستند. همچنین گاها این مسابقات میتوانند برای شما فرصت شغلی ایجاد کنند چون همه ی کسب وکار ها به دنبال فردی هستند که از مهارت های بالایی برخوردار باشه .

آیا با برنامه نویسی میشه درآمد دلاری داشت ؟
وبسایت شخصی

شما می توانید وب سایت شخصی خود را داشته باشید و سورس کد های خودتان را در آن برای فروش قرار دهید . یا اینکه قالبی را طراحی کنید و در آن بفروشید . داشتن وبسایت شخصی نیز یکی از راهکارهای عالی برای کسب درآمد دلاری است .

کانال یوتیوب

می توانید یک کانال یوتیوب ایجاد کنید و محتوای آموزشی خود را در کانال یوتیوبتان قرار دهید . یوتیوب به ازای دیده شدن ویدیوهای شما به شما مبالغی را به دلار پرداخت می کند . همچنین می توانید در ویدیو های خودتان ا زتبلیغات یوتیوب نیز استفاده کنید و درآمد خودتان را بالاتر ببرید .

یک نکته ی جالب این است که اکثر کسب و کار ها و اکثر افراد و بیزینسمن ها در لینکدین اکانت قدرتمندی دارند و فعالیت می کنند . شما اگر لینکدین را بلد باشید و طبق الگوریتم لینکدین فعالیت کنید، عملا با یک تیر چند نشان زده اید!

لینکدین حرفه ای
نتیجه‌گیری

پاسخ به این سوال که ” آیا با برنامه نویسی میشه درآمد دلاری داشت ؟ ” را می توانیم با صراحت بگوییم بله . امروزه روش هایی زیادی برای کسب درآمد دلاری وجود دارند . شما با داشتن مهارت های لازم ( مهارت های سخت و مهارت های نرم ) می توانید به مرور زمان درآمد های بالای دلاری نیز داشته باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه