بهترین کشور برای مهاجرت برنامه نویس ها

بهترین کشور برای مهاجرت برنامه نویس ها

میدونستید که با یادگیری برنامه نویسی میتونید مهاجرت کنید ؟ بهترین کشور برای مهاجرت برنامه نویس ها کجاست ؟ در این مقاله سعی شده است با ارائه اطلاعاتی در مورد کشورهای به شما در فهمیدن اینکه بهترین کشور برای مهاجرت برنامه نویس ها کجاست کمک کنیم .

برنامه نویس کیست؟

برنامه نویس کسی است که کد می نویسد و به کامپیوترمی گوید چه کاری انجام دهد. یک برنامه نویس باید ایده خلاقانه ای داشته باشد و سپس شروع به نوشتن کد کند. در نهایت، باید کد را اشکال زدایی کرده و آزمایش کند. ممکن است لازم باشد آن را بارها و بارها آزمایش کند تا بهترین عملکرد را داشته باشد. برنامه نویسان کامپیوتر در طیف وسیعی از صنایع کار می کنند، کدنویسی، طراحی، عیب یابی و غیره.

به عنوان یک برنامه نویس، همچنین باید مهارت های نرم از جمله مهارت های ارتباطی نوشتاری و کلامی قوی داشته باشید. همچنین باید بتوانید در محیط های گروهی کار کنید و با فناوری های جدید و زبان های برنامه نویسی به روز آشنا باشید.

کدام کشور برای مهاجرت برنامه نویس مناسب است؟

مهاجرت نه تنها محیط شما را تغییر می دهد، بلکه می تواند جنبه های مختلف شغل شما را نیز تحت تاثیر قرار دهد و آینده شغلی شما را تغییر دهد. بنابراین مهاجرت می تواند یکی از مهمترین تصمیماتی باشد که در طول زندگی خود می گیرید. البته قبل از مهاجرت بهتر است از بازار کار رشته تخصصی خود که برنامه نویسی در کشورهای مختلف است مطلع شوید و سپس بر اساس شرایط خود کشور مناسبی را برای مهاجرت برنامه نویس انتخاب کنید.

 برای انگلیسی زبانان، بیشتر مشاغل برنامه نویسی در ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، هلند، سوئیس و بلژیک است. نیوزلند و استرالیا نیز بهترین کشورها برای مهاجرت برنامه نویسان در میان برنامه نویسان علاقه مند به سبک زندگی آرام هستند.

وقتی در مورد افراد غیر انگلیسی زبان صحبت می کنیم، سناریوها تغییر می کند. ژاپن به طور چشمگیری در حال رشد و توسعه است. برنامه نویسان زیادی در روسیه و چین مشغول به کار هستند و این کشورهای پهناور شرکت های فناوری اطلاعات زیادی دارند و هر کدام از این کشورها می توانند کشور خوبی برای مهاجرت برنامه نویسان باشند .

کشورهای آسیایی

هند و سایر کشورهای آسیای جنوب شرقی مانند سنگاپور و اندونزی و همچنین کره جنوبی از دیگر کشورهای در حال توسعه فناوری اطلاعات هستند که آینده درخشانی برای برنامه نویسان کامپیوتر در این کشورها دارند. در این کشورها هزینه زندگی اغلب کمتر از کشورهای توسعه یافته است و البته حقوق در این کشورها کمتر از میانگین کشورهای توسعه یافته است.

بهترین کشور

بهترین کشور به ترجیحات هر فرد بستگی دارد و در واقع می توان گفت سلیقه هر فرد در انتخاب کشوری که برای زندگی و کار انتخاب می کند مهم است. در اینجا برخی از بهترین کشورها برای مهاجرت یا درخواست توسعه دهندگان آورده شده است. لیست بهترین کشورها برای مهاجرت برنامه نویس به ترتیب به شرح زیر است:

 

  • سوئیس
  • کانادا
  • استرالیا
  • هلند
  • آلمان
  • آمریکا
  • سوئد
  • دانمارک
  • سنگاپور
  • انگلستان
کانادا

در آمارهای جهانی، درصد رشد شغلی برنامه نویسان کامپیوتری بین سال های 2016 تا 2026، 7.2 برآورد شده است که در بین سایر مشاغل، نرخ رشد بالایی دارد و البته این به دلیل ماهیت صنعت فناوری اطلاعات است که می توان گفت. هنوز در مراحل اولیه است . کانادا پیشرفت چشمگیری در فناوری اطلاعات داشته است و با آغوش باز از برنامه نویسان استقبال می کند. شهر تورنتو از نظر تعداد برنامه نویس در رتبه پنجم قرار دارد.

در واقع، کانادا می تواند یک انتخاب عالی برای یک برنامه نویس باشد. فرصت های زیادی برای برنامه نویسان جاوا و پایتون در کانادا وجود دارد. با متوسط حقوق یک برنامه نویس در تورنتو می توانید زندگی راحت و سالمی داشته باشید. اگر به دنبال تجربیات جدید، پیشرفت شغلی هستید، کانادا یک انتخاب منحصر به فرد و بهترین گزینه برای برنامه نویسی مهاجران است.

مهاجرت با برنامه نویسی
آلمان

آلمان کشوری است که در آینده نزدیک پذیرای برنامه نویسان زیادی خواهد بود و شرکت های بزرگ جهانی از جمله زیمنس، بی ام و و دیگر شرکت های بزرگ در آن حضور دارند که می تواند آلمان را به کشوری مناسب برای مهاجرت تبدیل کند. زندگی در آلمان برای افرادی که عاشق فرهنگ و خلاقیت هستند عالی است.

در آلمان زبان های C، C ++، جاوا محبوب ترین زبان ها هستند و Python و Ruby که در کانادا بسیار محبوب هستند، هنوز جایگاه خود را در آلمان پیدا نکرده اند. در آلمان هزینه زندگی کمتر از سایر کشورهای توسعه یافته است. آلمان شاید ارزان ترین کشور برای مهاجرت نباشد، اما مطمئناً ارزان تر از لندن و پاریس است. هر فرد در آلمان به راحتی می تواند با 1500 یورو در ماه زندگی کند.

فنلاند

فنلاند نیز یک کشور اسکاندیناوی عجیب و زیبا است، اگر با زمستان های طولانی و تاریک آن مشکلی ندارید، می توانید موقعیت خوبی به عنوان برنامه نویس در هلسینکی و اسپو پیدا کنید. شرکت های فناوری مانند Rovio Entertainment، خالق پرندگان خشمگین، سوپرسل، خالق کلش آف کلنز و نوکیا در فنلاند مستقر هستند. بنابراین فنلاند مکان خوبی برای مهاجرت یک برنامه نویس هوش مصنوعی یا هر فناوری جدید دیگری است.

سوییس

سوئیس یکی از زیباترین مکان ها برای زندگی است که با بالاترین کیفیت زندگی، قدرت خرید، نرخ جرم پایین و امنیت بالا، سوئیس را به یکی از پنج کشور برتر جهان تبدیل کرده است. همچنین ممکن است سوییس بالاترین حقوق را برای برنامه نویسان داشته باشد، بنابراین می تواند بهترین کشور برای مهاجرت برنامه نویس باشد. نیاز به برنامه نویسان R در سوئیس بیش از هر جای دیگری در جهان است. زندگی در سوئیس ممکن است گران به نظر برسد، اما شما می توانید با 1600 دلار در ماه در سوئییس زندگی خوبی داشته باشید.

نتیجه

دراین مقاله ما به این پرداختیم که ببینیم بهترین کشور برای مهاجرت برنامه نویس ها کجاست . بهترین کشور برای مهاجرت برنامه نویس بستگی به زبان برنامه نویسی مورد نظر شما همچنین سلایق شما داره . بازار کار زبان های برنامه نویسی در کشورها مختلفه . شما باید با توجه به مهارت های خودتون و زبان برنامه نویسی که در حال کار کردن با اون هستید تصمیم بگیرید و بهترین کشور از لحاظ زبان برنامه نویسی خودتون رو پیدا کنید . اگه هنوز برنامه نویسی رو یاد نگرفتید و به فکر مهاجرت هستید پس سریعا اقدام کنید !

دوره آموزش حرفه‌ای پایتونی شو(آموزش پروژه محور جنگو3)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه